Strona internetowa dla mojej firmy

Strona internetowa dla mojej firmy

Postanowiłem ostatnio poszerzyć ofertę mojego warsztatu samochodowego o dodatkowe usługi założenia autogazu. Moce przerobowe miałem, ponieważ zatrudniłem dwóch dodatkowych mechaników, brakowało tylko klientów. Moja żona – specjalistka marketingu – wymyśliła, że może by stworzyć własną stronę internetową warsztatu. Tak też postanowiliśmy, w końcu internet jest w dzisiejszych czasach absolutną potęgą. Zresztą, (jak się okazało) dzięki sprawnemu i łatwemu prowadzeniu strony internetowej firmy, zdecydowałem się założyć tego właśnie bloga.

Jak założyć stronę internetową?

Na rynku jest wiele firm oferujących założenie strony internetowej. Możesz popytać wśród znajomych, którzy posiadają swoją ofertę online, kto wykonywał ich stronę www lub poszperać trochę w internecie – pooglądać portfolio firm i odnaleźć swój styl i estetykę. My zdecydowaliśmy się na firmę wykonującą strony internetowe z polecenia znajomego, prowadzącego sklep z częściami samochodowymi. Zadzwoniliśmy do jej przedstawiciela i wspólnie omówiliśmy jak ma wyglądać strona. Zastanawiacie się ile to kosztuje? Prawdę mówiąc wiele zależy od wielkości strony internetowej. My chcieliśmy taką z 4 podstronami, co wyniosło nas ok. 3000 zł i 300 zł za każdy kolejny rok utrzymania.

Jakie dodatkowe elementy powinna oferować firma wykonująca Ci stronę internetową?

W ramach usługi wykonania strony internetowej firma zaproponowała nam projekt graficzny strony internetowej wraz z jej wykonaniem. Razem z grafikiem omówiliśmy co mi się podoba i co chciałbym mieć umieszczone na stronie, a co nie. Tym samym wiedziałem, czego się mogę spodziewać. Dodatkowo w ramach usługi wykonania strony internetowej otrzymaliśmy certyfikat ssl, domenę oraz roczny hosting. Pamiętajcie! Certyfikat ssl jest obecnie niezbędny, zapewnia on bowiem gwarancję bezpieczeństwa i ochrony danych waszych klientów.

Co powinna zawierać strona internetowa firmy?

Oczywiście wszystkie istotne informacje o Twojej firmie, którymi chciałbyś podzielić się ze swoimi klientami. Przede wszystkim strona główna. Musi ona przyciągać uwagę i jednoznacznie musi z niej wynikać jaką branżę reprezentujecie. Wszelkie istotne, ogólne informacje o Twojej firmie umieść właśnie tam. Kolejną ważną zakładką jest podstrona kontakt. Podaj swoim klientom adres, najlepiej wraz z mapą dojazdu, numer telefonu, a także adres mailowy. Jeżeli pracujesz w określonych godzinach świetnie byłoby również dodać godziny otwarcia. Trzecim istotnym elementem strony internetowej jest zakładka oferta. W niej właśnie opisujemy już dokładnie co oferujemy, możemy również podać ceny orientacyjne. Każda kolejna zakładka i podstrona jest oczywiście mile widziana, niemniej jednak, te 3 wspomniane są absolutnym priorytetem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *